Nici liftingujące: młodość bez użycia skalpela

Nici liftingujące to prawdziwa rewolucja w branży kosmetycznej. Za pomocą prostego zabiegu jesteśmy w stanie uzyskać efekt odmłodzenia i ujędrnienia skóry – bez użycia skalpela. Ponadto, nici liftingujące zapewniają długotrwałe efekty. Kto powinien zdecydować się na taki zabieg? Jak wygląda aplikacja nici?

Czym są nici liftingujące?

Nici liftingujące pozwalają na przeprowadzenie zabiegu, który można przyrównać do wytworzenia „rusztowania” pod powierzchnią skóry. Jeszcze kilkanaście lat temu standardem były nici z materiałów syntetycznych; dziś stosowane są przede wszystkim nici wchłaniające się, których nie trzeba usuwać manualnie. To spora rewolucja, ponieważ nici wchłaniane przez organizm gwarantują o wiele lepsze i długofalowe efekty, zależne m. in. od metabolizmu pacjenta.

W jakim celu stosujemy nici liftingujące?

Jak sama nazwa wskazuje, celem cudownych nici jest ujędrnienie skóry i poprawa owalu twarzy. Zabieg można przeprowadzić na następujących obszarach:

• poziome i pionowe zmarszczki czoła,
  • obniżone zewnętrzne krawędzie brwi,
  • opadające brwi,
  • dolną powiekę (worki pod oczami),
  • fałdy nosowo-wargowe,
  • rowek policzkowo-jarzmowy,
  • fałd podbródkowe,
  • linie „marionetki”,
  • opadające policzki i obszar pod dolną szczęką,
  • fałdy skóry na policzku.

Nici liftingujące pozwalają zatem na pozbycie się zmarszczek, ujędrnienie skóry i nadanie twarzy bardziej pogodnych rysów. W niektórych przypadkach, nici liftingujące można zastosować nie tylko na twarzy, ale i w innych obszarach – np. na szyi, dekolcie, a nawet na brzuchu czy pośladkach. Efekt zabiegu utrzymuje się przez około 12-18 miesięcy.

Procedura zabiegu wszczepienia nici

Zabieg przeprowadzony jest w miejscowym znieczuleniu, dlatego pacjent w jego trakcie może się całkowici zrelaksować. Nici liftingujące są aplikowane podskórnie za pomocą specjalnej igły, w której zostają wcześniej umieszczone. Cały zabieg trwa zwykle nie dłużej niż godzinę.

Wszczepienie nici to znakomita alternatywa dla inwazyjnego, klasycznego liftingu twarzy. Uzyskane efekty są naturalne i widoczne już po kilkunastu dniach od wykonania zabiegu.

Przeciwwskazania do nici liftigujących

Nie każdy powinien decydować się na wszczepienie ujędrniających nici. Z zabiegu powinny zrezygnować kobiety ciężarne i karmiące, osoby chorujące na nowotwory i obniżoną krzepliwość krwi. Przeciwwskazaniem są również świeże rany w polu zabiegowym oraz alergie na materiały używane w trakcie zabiegu.

Wszelkie, ewentualne przeciwwskazania do wykonania zabiegu zostaną ustalone podczas wywiadu z kosmetologiem.

Skutki uboczne zabiegu

Zabieg wszczepienia nici podskórnych nie jest bardzo inwazyjny, dlatego po jego wykonaniu pacjent może powrócić do codziennych czynności. Skóra po zabiegu może być zaczerwieniona, jednak już po upływie 1-2 dni wygląda znacznie lepiej.

Jeśli borykasz się z wiotkością skóry i zmarszczkami, już dziś skonsultuj się z naszymi specjalistami, aby umówić się na wykonanie zabiegu wszczepienia nici liftigujących. Efekty na pewno pozytywnie cię zaskoczą!

2019-06-26T13:26:15+00:0025 czerwca , 2019|